Podporne storitve

Poleg omenjenih ponujamo še vrsto drugih podporno/operativnih storitev, ki temeljijo predvsem na človeškem delu: klicni center za imetnike, trgovce in bančne delavce. Reševanje imetniških in trgovskih reklamacij, spremljava poslovanja, priprava poročil za poročanje v zunanje sisteme in Banki Slovenije. S takšnim pristopom bankam omogočamo optimalno in stroškovno učinkovito organizacijo internih procesov s ciljem, da se banke usmerijo k temeljnemu področju njihovega poslovanja, ki ga sicer obvladujejo – odnosu s svojimi komitenti (tako fizične kot pravne osebe).

24 urni klicni center

Klicni center Bankarta deluje 24 ur na dan in nudi pomoč komitentom banke, trgovcem, bančnim delavcem in skrbnikom bankomatov. Komitent lahko pokliče v klicni center kadarkoli v primeru težav pri izvedbi transakcije, poizvedovanju o razlagi za zavrnitev transakcije, za blokiranje kartičnega produkta, svetovanje glede postopkov reklamiranja transakcije ali informiranju o najbližje delujočem bankomatu.

Reševanje imetniških in trgovskih reklamacij

V oddelku Kontaktni center in reševanje reklamacij imamo zaposlene izkušene sodelavce, ki učinkovito rešujejo reklamacije s področja poslovanja s kartičnimi produkti. Raznovrstno strokovno znanje omogoča, da se vsaka reklamacija poizkuša rešiti v korist oškodovane strani.

Spremljava in preprečevanje zlorab

Bankam ponujamo orodja in storitve s področja spremljave in preprečevanja zlorab.

Številke, ki pričajo, da smo zaupanja vredni

S pomočjo sodelavcev se trudimo operativne procese za naše uporabnike izvajati na najvišji strokovni ravni, da uporabnikom omogočamo najboljšo uporabniško izkušnjo.

Duša Corl Šercer, Vodja oddelka Kontaktni center in reševanje reklamacij
Oglejte si še naša ostala področja delovanja.
Naše storitve izvajamo v šestih državah
Pišite nam in
pokličemo vas nazaj.
Zadovoljstvo naročnikov je vodilo našega poslovanja.

Oblikovanje in izdelava: