Pravilnik o zasebnosti Mobilna aplikacija Flik POS

PRAVILNIK O ZASEBNOSTI

Ta pravilnik o zasebnosti opredeljuje namen in načine obdelave podatkov ter pojasnjuje, kako zbiramo, uporabljamo, obdelujemo in razkrivamo vaše podatke, vključno s podatki v zvezi z vašim dostopom in uporabo mobilne aplikacije Flik POS (v nadaljevanju: mobilna aplikacija, mobilna aplikacija Flik POS).

Ko ta pravilnik zasebnosti omenja “mi”, “nas” ali “naš”, se nanaša na eno izmed spodnjih bank oziroma hranilnic uporabnika, ki je odgovorna za obdelavo vaših podatkov (“Upravljavec podatkov”):

Za informacije o pooblaščeni osebi za varstvo podatkov pri upravljalcu se prosim obrnite na upravljalca, na zgoraj navedene kontaktne podatke.

Kadar ta pravilnik omenja “vi”, “vas” ali “vaš”, se nanaša na vas kot uporabnika naše storitve.

Za namene tega pravilnika zasebnosti storitev vključuje vse storitve, ki so povezane s prejemanjem takojšnjih plačil v skladu s pravili slovenske nacionalne sheme Flik ter Splošnimi pogoji uporabe mobilne aplikacije Flik POS (v nadaljevanju: določila in pogoji).

S sprejemanjem določil in pogojev skupaj s tem pravilnikom o zasebnosti potrjujete, da ste seznanjeni s tem pravilnikom o zasebnosti. Podatke, ki jih zbiramo, uporabljamo, obdelujemo in shranjujemo, uporabljamo le za zagotavljanje in izboljšanje storitve. Vaših podatkov ne bomo uporabljali, delili ali razkrivali tretjim osebam, razen kot je opisano v tej politiki zasebnosti.

1. Katere podatke zbiramo in/ali obdelujemo?

I. Podatke o vas/vaši napravi:

II. Uporaba dovoljenj na vaši napravi
Mobilna aplikacija za pravilno delovanje nekaterih funkcionalnosti potrebuje dostop do podatkov in komponent vaše naprave, kot je opisano v nadaljevanju.

Obvezna dovoljenja za uporabo mobilne aplikacije na napravah Android:

Pregled internetnih povezav, popoln dostop do omrežja, pregled brezžičnih povezav in sprejemanje podatkov z interneta
Mobilna aplikacija za delovanje potrebuje dostop do interneta.

Preprečevanje prehoda v stanje pripravljenosti
Mobilna aplikacija potrebuje to dovoljenje, da lahko prepreči napravi prehod v stanje pripravljenosti med izvajanjem postopka plačevanja.

Nadzor vibriranja
Mobilna aplikacija potrebuje to dovoljenje, da vam lahko pošlje povratne informacije.

Branje stanja in identitete telefona ter spreminjanje nastavitev zvoka
Mobilna aplikacija potrebuje ti dovoljenji, da vam lahko pošlje povratne informacije v obliki zvoka.

Branje značkovnih obvestil
To dovoljenje je potrebno za branje in spreminjanje števila obvestil, ki jih sprejme mobilna aplikacija.

Neobvezna dovoljenja za uporabo mobilne aplikacije na napravah Android:

Uporaba strojne opreme za prstne odtise in biometrične podatke
Če vaša naprava podpira prepoznavanje s pomočjo prstnih odtisov oziroma drugih biometričnih podatkov, mobilna aplikacija potrebuje to dovoljenje za avtentikacijo uporabnika.

Neposredno klicanje telefonskih številk
Mobilna aplikacija potrebuje dostop do telefonskega klicanja za klic na kontaktno številko banke oziroma hranilnice uporabnika.

Obvezna dovoljenja za uporabo mobilne aplikacije na napravah iOS:

Branje značkovnih obvestil
To dovoljenje je potrebno za branje in spreminjanje števila obvestil, ki jih sprejme mobilna aplikacija.

Osveževanje aplikacije v ozadju
Uporablja se za osveževanje mobilne aplikacije med tem ko ta deluje v ozadju mobilne naprave.

Neobvezna dovoljenja za uporabo mobilne aplikacije na napravah iOS:

Mobilni prenos podatkov
Mobilna aplikacija za delovanje potrebuje dostop do interneta.

Prstni odtis
Če vaša naprava podpira prepoznavanje s pomočjo prstnih odtisov, mobilna aplikacija potrebuje to dovoljenje za avtentikacijo uporabnika.

Face ID
Če vaša naprava podpira prepoznavanje s pomočjo obraza, mobilna aplikacija potrebuje to dovoljenje za avtentikacijo uporabnika.

Obvestila
Mobilna aplikacija potrebuje dostop do obvestil za pošiljanje in prejemanje potisnih obvestil.

Dostop do vaših podatkov v mobilni aplikaciji lahko omejite v nastavitvah vaše mobilne naprave. Upoštevajte, da nekatere funkcionalnosti ne bodo delovale, če dostop omejite, zaradi česar se lahko zgodi, da mobilna aplikacija ne bo pravilno delovala. Biometrična podatka, kot sta prepoznava prstnega odtisa in obraza, se lahko uporabljata namesto gesla za vstop v mobilno aplikacijo Flik POS. Podatek o prstnem odtisu oziroma obrazu je shranjen izključno na vaši mobilni napravi. Mi podatkov o prstnem odtisu in sliki obraza ne obdelujemo (jih ne hranimo in do njih ne dostopamo), kar pomeni da nismo upravljalec tovrstnih podatkov. Prav tako ni mogoče šteti, da po našem naročilu tovrstne podatke obdeluje pogodbeni obdelovalec. Ravno tako ne odgovarjamo in ne jamčimo za varnost funkcije preverjanja pristnosti prstnih odtisov in prepoznave obraza na katerikoli napravi ter delovanje funkcije na način, kot jo predstavlja proizvajalec naprave.

Mobilna aplikacija vas bo zaprosila za soglasje za obdelavo podatkov, ki so potrebni za dodatne funkcije, ki jih mobilna aplikacija omogoča – neobvezna dovoljenja.

2. Za katere namene uporabljamo podatke, ki jih zbiramo

Podatke o vas in vaši napravi uporabljamo, shranjujemo in obdelujemo z namenom zagotavljanja storitve:

Na podlagi zakonitih interesov, za katere si prizadevajo upravljavci in nad katerimi ne prevladajo vaši interesi ali vaše temeljne pravice in svoboščine, se vaši podatki, ki nam jih posredujete in so navedeni v točki II. poglavja 1., obdelujejo tudi za namen zagotavljanja boljše ter varnejše uporabniške izkušnje in delovanja mobilne aplikacije ter za namen preprečevanja morebitnih prevar in goljufij.

Na podlagi vašega soglasja, se vaši podatki obdelujejo za namen uporabe dodatnih funkcionalnosti mobilne aplikacije, kot je zapisano v točki II, pod neobveznimi dovoljenji za uporabo mobilne aplikacije.

3. Hramba podatkov

Podatke o izvedenih transakcijah hranimo 10 let po opravljeni transakciji oz. po prenehanju poslovnega razmerja z vami oziroma do preklica soglasja, ko gre za zbiranje podatkov, ki so vezani na vaše soglasje.

4. S kom si izmenjujemo podatke

Podatkov ne posredujemo ali razkriva tretjim osebam, razen, če nam obveznost posredovanja oziroma razkritje podatkov nalaga zakon ali je za to podana druga ustrezna pravna podlaga.

Obdelavo plačilnih transakcij v našem imenu opravlja podjetje Bankart d.o.o. s sedežem in registriranim naslovom na Celovški cesti 150, 1000 Ljubljana, s katerim smo sklenili ustrezno pogodbo o obdelavi podatkov in je naš pogodbeni partner za obdelavo podatkov.

5. Potisna obvestila in možnosti zavrnitve

Občasno vam lahko pošljemo potisna obvestila o pomembnih posodobitvah mobilne aplikacije ali druge informacije v zvezi z uporabo mobilne aplikacije. Prejemanje takih obvestil lahko zavrnete v Nastavitvah vaše naprave, kjer izberete Obvestila aplikacije in spremenite nastavitve.

6. Varnost

Prevzemamo vso odgovornost za zagotavljanje varnosti vaših podatkov.
Za preprečevanje nepooblaščenega dostopa ali razkritja podatkov, ki jih pošiljamo, shranjujemo ali drugače obdelujemo, imamo vzpostavljene fizične, tehnične, elektronske, organizacijske in postopkovne varnostne sisteme, ki so skladni z veljavnimi predpisi o varovanju nejavnih podatkov. Vse internetne komunikacije so zavarovane z vsemi potrebnimi ukrepi. Dostop do podatkov, na podlagi katerih je mogoča vaša identifikacija, dovoljujemo le osebam, ki so pooblaščene za obdelovanje teh podatkov in morajo biti seznanjene s takimi informacijami, da vam lahko zagotovijo storitev. Te osebe so zavezane k spoštovanju zaupnosti.

7. Sprememba tega pravilnika o zasebnosti

Pridržujemo si pravico, da pravilnik o zasebnosti kadarkoli spremenimo skladno s tem določilom. V primeru spremembe tega pravilnika o zasebnosti bomo prenovljen pravilnik o zasebnosti objavili na spletni strani obdelovalca podatkov Bankart d.o.o. in v mobilni aplikaciji.

Ljubljana, 13.04.2022

 

Naše storitve izvajamo v šestih državah
Pišite nam in
pokličemo vas nazaj.
Zadovoljstvo naročnikov je vodilo našega poslovanja.

    Oblikovanje in izdelava: