Kaj je Flik Pay?
Flik Pay je aplikacija za mobilne naprave, ki omogoča takojšnja plačila med uporabniki in plačila na prodajnih mestih, označenih s Flik logotipom.
Kaj potrebujete za uporabo mobilne aplikacije Flik Pay?
Mobilno aplikacijo Flik Pay lahko uporabljate, če imate odprt račun pri banki, ki omogoča njegovo uporabo. Seznam bank, ki omogočajo uporabo mobilne aplikacije Flik Pay lahko najdete na povezavi www.flik.si.
Za uporabo mobilne aplikacije Flik Pay potrebujete:
- davčno številko,
- aktivacijsko kodo ali digitalno identitetno Rekono,
- mobilno napravo z operacijskim sistemom Android verzija Nougat 7.0 ali višja,
- mobilno napravo z operacijskim sistemom iOS verzija iOS 11 ali višja,
- omogočen prenos podatkov in dostop do fotoaparata.
Kako poteka registracija?
Za registracijo potrebujete mobilno aplikacijo Flik Pay, ki jo prenesete iz trgovine Google Play oziroma App Store. Registracijo izvedete z uporabo davčne številke in aktivacijske kode ali z uporabo digitalne identitete Rekono ter sledite postopku registracije.
Kaj je kontaktni podatek oziroma alias?
Kontaktni podatek oziroma alias je identifikator, ki ga banka določi uporabniku. Kontaktni podatek (alias) je lahko telefonska številka ali e-poštni naslov, ki ga mora uporabnik predhodno registrirati pri svoji banki. Uporabnik mora v mobilni aplikaciji Flik Pay aktivirati vsaj en kontaktni podatek (alias), če želi izvajati prenos sredstev z ostalimi uporabniki – prejemati in nakazovati denar ter pošiljati zahtevke za prejem denarja. V nastavitvah lahko uporabnik pregleduje vse svoje obstoječe kontaktne podatke (aliase) in z njimi tudi upravlja.
Kako poteka plačevanje z mobilno aplikacijo Flik Pay?
Plačilo z mobilno aplikacijo Flik Pay se lahko izvrši na prodajnih mestih z oznako Flik prek POS terminala ali mobilne naprave trgovca.
Za izvedbo plačila se uporabnik vpiše v mobilno aplikacijo Flik Pay, izbere gumb »Plačaj« in prek NFC ali QR bralnika izvrši plačilo. Mobilne naprave z operacijskim sistemom Android, ki imajo NFC čitalec omogočajo izvajanje plačil brez odpiranja aplikacije, ampak le v primeru, da je mobilna aplikacij Flik Pay nastavljena kot primaren način plačevanja z uporabo NFC-ja. Slednje se lahko nastavi v sistemskih nastavitvah telefona ali v nastavitvah mobilne aplikacije Flik Pay.
Prenos sredstev z mobilno aplikacijo Flik Pay
Za prenos sredstev se mora uporabnik vpisati v mobilno aplikacijo Flik Pay, izbrati gumb «Pošlji«, izbrati kontakt s seznama kontaktov in vnesti znesek za nakazilo. Uporabnik lahko napiše tudi kratko sporočilo, namenjeno prejemniku nakazila.
Sredstva lahko prenesete tudi uporabniku, ki ni na seznamu vaših kontaktov, z izbiro gumba »Plus« in vnosom telefonske številke ali e-pošte prejemnika.
Če prejemnik ni registriran v mobilno aplikacijo Flik Pay ali druge mobilne aplikacije, ki podpirajo prejem in pošiljanje takojšnjih plačil, bo lahko uporabnik prejemniku poslal vabilo za registracijo.
Zahtevaj denar z mobilno aplikacijo Flik Pay
Za pošiljanje zahtevkov za prejem denarja se mora uporabnik vpisati v mobilno aplikacijo Flik Pay, izbrati gumb «Zahtevaj«, izbrati kontakt s seznama kontaktov in vnesti znesek, ki ga želi prejeti. Uporabnik lahko napiše tudi kratko sporočilo, namenjeno prejemniku nakazila.
Zahtevek za plačilo lahko pošljete tudi uporabniku, ki ni na seznamu vaših kontaktov, z izbiro gumba »Plus« in vnosom telefonske številke ali e-pošte prejemnika. Če prejemnik ni registriran v mobilno aplikacijo Flik Pay ali druge mobilne aplikacije, ki podpirajo prejem in pošiljanje takojšnjih plačil, mu lahko pošljete vabilo za registracijo.
Ali lahko mobilno aplikacijo Flik Pay namestim na več mobilnih naprav?
Da, mobilno aplikacijo Flik Pay lahko z istimi registracijskimi podatki namestite na več kot eno mobilno napravo.
Ali lahko posamezen kontaktni podatek (alias) uporabljam za več bank?
Ne, vsak kontaktni podatek (alias) je lahko povezan le z eno banko.
Kje so vidne transakcije?
Pregled opravljenih transakcij najdete pod zavihkom »Transakcije«, izbira posamezne transakcije omogoča tudi podrobnejši pregled.
Kolikšni so stroški uporabe?
Uporaba mobilne aplikacije Flik Pay se obračuna v skladu s cenikom posamezne banke. Uporaba mobilne aplikacije Flik Pay lahko povzroči dodatne stroške zaradi prenosa podatkov na mobilni napravi.
Izgubljena ali ukradena mobilna naprava
V primeru izgube ali kraje mobilne naprave, ki ima naloženo mobilno aplikacijo Flik Pay, morate to nemudoma sporočiti na klicni center za pomoč uporabnikom +386 1 583 41 83, oziroma svoji banki. Če imate mobilno aplikacijo Flik Pay naloženo tudi na drugih mobilnih napravah, jo blokirajte tako, da v nastavitvah aplikacije izberite zavihek »Moje naprave« in izbrišite izgubljeno oziroma ukradeno napravo.
Izgubljeno geslo za vpis v mobilno aplikacijo Flik Pay
Če ste izgubili geslo za vpis v mobilno aplikacijo Flik Pay, na vstopni strani pod številčnico kliknite na »Izgubljeno geslo« in nadaljujte s postopkom nastavitve novega gesla, ki vas bo preusmeril na ponovno registracijo. Ta poteka enako kot prva registracija.
Seznam in osveževanje kontaktov v mobilni aplikaciji Flik Pay
Mobilna aplikacija Flik Pay omogoča uvoz kontaktnih oseb iz imenika mobilne naprave, kateri se izvede avtomatsko ob prvi uporabi akcije »Pošlji« ali »Zahtevaj«. Uporabnik mora za ta namen mobilni aplikaciji Flik Pay dovoliti dostop do imenika.
Za osvežitev kontaktnih oseb (v primeru novega ali izbrisanega kontakta iz imenika mobilne naprave) je potrebno v mobilni aplikaciji Flik Pay izbrati ikono za osvežitev imenika, ki se nahaja poleg »Imenika«. Funkcionalnost je podprta na vseh zaslonih kjer so prikazane kontaktne osebe.
Kje je mogoče plačevati z mobilno aplikacijo Flik Pay?
Plačevanje z mobilno aplikacijo Flik Pay je mogoče le na prodajnih mestih, označenimi s Flik znakom.
Ljubljana, 26. 05. 2021